22/1 Periscopes Of Consciousness.

Jisses så knas det kan bli! Ja, fy så fel det kunde gått. Någon extra meters otursmarginal och jag hade varit mos, död eller funktionshandikappad. Kan inte bestämma mig om jag hade en förbannad jävla otur som ens hamnade där jag hamnade eller om jag bara hade en väldig tur som klarade mig helskinnad. Wellwell... I'm alive. Lite mer uppmärksam numera. 

Snart kommer gudfar på frukost och skitsnack, sedan ska jag gå ner till gymmet och ta ut lite av frustrationerna från gårdagens bravader. Gaaaaah jag är nog fortfarande i chock.. Men lite extra glad i livet.

Här får ni en del av min morgon. För guds skull lyssna inte med dåliga hörlurar.

Det vore kriminellt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0