25/9 -12 Dil Da Rog Muka Ja Mahi.

 
Vad är det för datum? jooooo det är den 25'e. Javisst! det är lönedag. Det vill säga en farlig dag. Ännu en gång rånar jag mig själv. Men jag känner än sålänge ingen skuld.
Jag förtjänar att köpa lycka. Jag har råd att köpa lycka. 

Har just käkat lyxpasta med mammut och svepte för några timmar sedan kaffe på Gotteriet med banany. Pratade framtidsplaner, prioriteringar och elände, och skrattade hysteriskt åt ett oväntat möte. 

Jag vet att du inte vet i vilket omfång eller i vilken räckvidd men jag hoppas i alla fall att du har en aning om hur bra jag tycker om dig. Du är en av de få, om inte den enda person jag litar på fullt ut. Du kom med bättre tider. Du gör min tid bättre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0