22/9 -12 VANISHED.

Ännu en gång snålar jag med uppdateringar. Inte för att jag inte har tid.
Inte för att jag har viktigare saker för mig. Men inte för att jag inte vill. 
Jag glömmer helt enkelt bort denna oväsentliga internetjournals existens. 

Har haft ett par rejäla tankteställare på sistone. Har fått för lite sömn. Gjort för lite nytta. Tvivlat och ändrat åsikt för många gånger nu. Slut på sådant trams dock. Orkar inte bli klämd och orolig någomera. Orkar inte tvinga bort mina känslor för de når mig ändå. Jag kan inte förstå hur man plötsligt blir tvungen att lämna saker som betyder bakom sig. Hur man ska kunna säga hejdå, trampa vidare och sluta bry sig om något man egentligen bryr sig om. Det funkar nog inte så för mig. Det jag i själva verket kanske borde glömma ligger isället och provocerar mig. Korten är redan lagda men jag vill egentligen bara ta upp dem, blanda, och börja om. 

Från och med nu tänker jag lägga korten som jag vill. Endast göra sådant som gör mig gott.
Inte spilla energi på betydelselösa ting. Jag vet vad jag mår bra av, och det tänker jag fortsätta med utan att ifrågasätta det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0