04/9 -12 Punchdrunk Sweethearts.







YEA I've been watching a couple of awesome movies lately... Vädret tillåter en ju inte annat. Har dessutom blivit straffad med en förkylning och mitt livs första getingbett den senaste veckan... gotta love WB. De små smutskastade asen har tagit över cafeét helt och ruinerar nu varnenda kyldisk på Wienerbageriet. Varför de fick för sig att förgifta mig med sitt kliande, brännande toxin har jag dock ingen aning om.. sure alla gillar kakor, så långt begriper jag mig på dem, men att sticka stjärten i mitt stackars finger känns bara känslolöst, ondsint och barbariskt. Nä fy! Ni är inte längre välkomna. 

Förutom film och rehabilitering har jag hunnit med två körlektioner, en kräftskiva på hagadalsgatan, roadtrip till Max och ett besök av George Jung. Or at least his anonymous twin. Det var fint. Men nu ska sarah sova. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0