17/10 -12 Eternally Forever.

Idag har sarah fått saker gjort. Ja, idag har ho' banne mig varit duktig!
Var ute och lämnade meritförteckningar lite här och var i staden, och gick dessutom förbi WB och lämnade tider/fick nya tider, samt grabbade fika med Emma. Gott och för himla trevligt att ses och springa ikapp varandra igen. Galet vad tiden går snabbt. Det är ju fan jul snart? Hur gick det till? Var på Fyndlagret med Anton och letade hårspray till kommande maskerad häromdagen och upptäckte då med sorgsna ögon att de redan börjat sälja julpynt? jag menar... VA? NU? det är ju inte ens halloween än. Galenskap!

Om en stund kommer Märtha och plockar upp mig vid busshållsplatsen. Vi kom nämligen fram till att en badmintonmatch skulle sitta fint en kall dag som denna. Måste erkänna att det ska bli spännande. Troligtvis kommer jag ha skitkul men vara fullkomligt värdelös. Men chansen finns även att jag är utomordentligt bra. Kanske till och med proffs! spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0