21/11 -12 Everything Is Just Borrowed.

Ber om ursäkt för frånvarandet. Tänker som vanligt skylla på mitt hektiska liv och distraktion. Var på intensivkurs för två veckorsedan (snabbkurs för körkort) och har spenderat hela förra veckan åt plugg och övningkörning (omggggg så jävla jobbigt) MEN SÅ JÄVLA VÄRT! Nu har jag körkort. Fyfan vilken frihet. FYFAN VA SKÖNT! Vet dock inte vad jag ska göra av mina dagar numera. Rastlösheten växer med saknaden och julångesten.  Får chans att ta tag i träningen ordentligt igen, men dagarna känns långa ändån. Usch' nu får du komma hem och sysselsätta mig igen. Trodde inte att det skulle gå såhär trögt.
Nej fy! gillar inte den här känslan..

Tur att Sponge, aka norskjävel, besökte landet i helgen. Sjukt kul att se dig igen! 
Tog bilen upp till Linköping med Hany i fredags då vi väntade in vår efterlängtade Anette, samt Elin, Olivia, Muffe och pizzabagarna. Sällskapsdrack och skrattade åt låtquiz på Ågatan, sedan blev det fuldans och oreda inne på Platå. Micket bra! var i behov av just en sådan kväll. Lördagskvällen vart dock lugn med jobb och hemmamys. Hade gärna gjort fredagsgänget sällskap i Linköping igen men kände mig tvungen att vila innan morgondagens körlektion, som förövrigt gick oroligt bra. Firade det hela med vegetarisk ciaociao på Victoria, sedan åkte vi hem och tog powernap innan bion. (vampyrbion, ja. besviken ja.) Hur som helst en alldeles utmärkt mor&dotter-dag.

Nu ska jag återvända till ett avsnitt Greys and Anatomy. För jag orkar inte göra mer än att ligga still och kolla på sexiga doktorer just nu. Har inte lust med något annat. Just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0