06/7 -12 Proper Sorry Frown.

Här sitter jag. Med ett fånigt flin och en vilsen blick ut över storgatan.
Tom som alltid. Bara ett par fulla fjolliga fnissiga tjejer något kvarter bort.
En liten äldre man som tycks vänta på någon. Tyst. Men tillfreds. 

Herremingud vart tar tiden vägen? Vad händer? Vad ska jag göra nu? Jag har fan inte en aning. 
Trots det ler jag. Konstant, tills något krockar. Tills något leder mig på andra tankar.
Körkort. Jobb. Träning och Hälsa. Sådant som måste få ta sin tid men som gärna ligger på hyllan för länge. Nu får jag banne mig ta tummen ur röven. Jag är ju för fan halvägs härifrån, bara den sista kurvan kvar.
Sen. BYEBYE.

Jag minns inte ens sist jag var här och gjorde avtryck. Minns tiden innan studenten.
Stressen, hetsen, betygen, de fittiga lärarna och slitagen. Minns hur vansinnigt jobbigt det var, men minns även att veckan därefter äger några av mina finaste minnen. Klassen.
Jag saknar den. Jag saknar er! fyfan. Studentveckan var suverän. punkt. 

Förra veckan var jag på PEACE & LOVE. Lika fina minnen där. En fruktansvärt härlig skara människor. Fruktansvärt bra band. Fruktansvärt tur med vädret. Fruktansvärt tillfreds. 

Här kommer några bilder som bevis på Skåne crew's framfart.
 
Ja det var bra. Fruktansvärt bra. Nu är det bara att se fram emot vår reunion. 
Göterborgs kultkalas & Malmöfestivalen nästa! eller nej först ska jag till min andra halva på Kreta. Saknar henne så det gör ont. Fyfan va vi ska svina.

Nu ska jag dock låta körkortsteorin hjälpa mig med sömen. Brukar högst ta fem minuter..
PUSS'N'KRAM


 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Du borde skriva en bok, fan så bra du skriver!

Svar: Ahw gullig du är! Någon gång kanske ;) Skulle inte förvåna mig om jag i slutändan hamnar på någon bortglömd ö med papper och penna som mitt enda sällskap. Frågan är vad sjutton man skulle dela med sig av....Får väl vänta ett par år och skriva en madness biography' haha spännande...
Sal Wendel.

2012-08-13 @ 15:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0