13/2 -12 Det Överexponerade Gömstället.

Fredagkvällen var suverän med utgång på Babar tillsammans med Hany, Madde och Elin, samt en efterfest på andra sidan stan. Lördagen var underbar den med till en början.. haha. Började lite lugnt med ett par glas vin, tända ljus, rökelser och gamla skivor på hemmaplan och tågade sedan bort till Max med min andra hälft. Där var det fullt hus och det bjöds på dans, vin i mängder och melonshots. Var väl meningen att vi skulle hänga på parken hela kvällen, men det vart en ytterst kort utgång. Kom dock in gratis så det gjorde mig inget. Söndagen vart lugn med en promenad i det fina vädret, hyrfilm & flygande jacob. Superbbbb.

Idag vart det en lång sovmorgon och fika på Tranan innan jag tog en efterlängtad varm dusch. Försöker tvinga mig att skriva klart alla inklämmningar med det tycks inte gå. Får väl göra ett nytt försök om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0