28/8 -12 Such A Sad Puppy Dog.

Jobbar, pluggar, sover, äter, kollar på dålig tv, övningkör, klagar över vädret, festar, har filmkvällar, pratar, saknar, längtar, skrattar, drömmer, gråter, går på bio, handlar upp alla mina icke existerande pengar, blir arg utan anledning , skrattar oavbrutet åt intet, dricker alldeles för mycket te, får för mig konstiga saker, besöker sjukhus i spöregn, jobbar, stressar, planerar, missar, fnissar, glömmer, äter kräftor, dricker vin och skrattar åt falska anklagelser, förtränger, kastar, slänger, betraktar, rymmer, hoppas, fastnar, lossnar. Ja ni märker ju. jag har fullt upp!

Nu har jag dock en stund över och passar därför på att slänga upp ett par bilder från dagarna som går. Fattar inte varför ja tar så sjuuuuukt många ovässentliga bilder. jag menar.... kul.. sure, KUEL FAN! men vad fan ska jag ha dem till? egentligen..... 

Får väl ta och posta dem här lite oftare. 


Packade en alldeles för liten båt alldeles för full och drack oss berusade på jäger, fyfan. 

Någonstans här måste alkoholpromillen blivit något för hög då fortsatta bilder av okänd anledning hamnade uppochner. Fin kväll hur som helst! Ebba ser ut att ha kul i alla fall.



Hade även late night picnic då vi mumsade kneckebroot och spelade musik för hela sommen.


Bjöds på kräftdjur och ölhäv i världens ände som mamma sa. Tack Madde & Jesper!



Självklart saknas det bilder från andra underbara kvällar men här har ni i alla fall bildbevis från några av dem. Jag har fan de bästa av vänner, no doubt. Vet inte vad jag tänkte när jag lämnade er. You're tha bast**

Idag försov jag mig big time och fick stressa som faaan ner till ellen som gulligt nog stod förberedd och väntade nere vid busshållsplatsen. Kom tio minuter sent men hann ändå till second base med doktorn.. sedan åkte vi hem och mumsade kardemummabullar, drack te och spelade kort. Hann även med att uppdatera våran Have To Do Lizt inför vår world travel. Ikväll ska vi till exempel gästa Dennis och sno hans/Julles/någons akustiska gitarr... för dom har fan allt!!!!! precis allt. Bara att chilla över gatan och himla med ögonen.. Tänker fan bli bäst! Spännande och se om jag lyckas.... heh. Nu ska jag läsa körteori. Fan va kul. Längtar**** Fuck no. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0