17/8-12 FANCYFACE.

Denna dag har minst sagt varit kickass på alla sätt och vis!
Startade dagen med "kött"färsås á la säl. Det vill säga barnmatsliknande burktrams som smakar gott första skeden men som smakar bebisbajs efter tredje... dessutom är det inget kött i
(gött ioförsig).. Försökte hur som helst kompensera blasket med att slänga i ett dussin
stekta shrooms & lök. Vägde upp det hela men inte enough!!!! vart ej satisfied...
MEN jag dränkte det i ketchup och slängde i mig det innan jag utmanade brur i kortspel. VÄRDINFO!

När jag sedan var mätt men ledsen efter mitt svaga insats, sörjde jag det hela över
en kopp kaffe med Eggie. Pratade strunt, tog fula bilder och skrattade åt människor i gamla skolkataloger (inkl mig själv omg..) sedan tog vi en runda på stan och skiljdes halva vägen,
en pincett & en ögonskuggspenna rikare. 

Vandringen fortsatte sedan vidare till Big Booty Al där även Ebba befann sig. Stressade Ellen och skrattade åt människor med sära drag... det var kul. Även avskedsfesten i Hättevik var sköj, då jag fick träffa fd klasskamrater och äta maränger och kolasås <3
Bokade dessutom en play date med Claire unt Alz. Funnnn.

Kvällen var mest störd. Men samtidigt så jävla bra. Min tröja luktar fortfarande chips och jag skrattar fortfarande åt alla störda kommentarer och tillvägagånssätt... herremingudja!
Denna kväll lär vi minnas varje 16 augusti för resten av våra liv. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0