28/9 -11 Sadosadistisk smack-down.


Tar en paus från skrivandet och sträcker ut mig i min nya king size bed.
Har en one to one battle med melatoninet och ögonlocken som inte orkar.

Hittade en borttappad mapp med gamla officedokument, halvfärdiga projekt och sedan länge glömda bilder. Blev lycklig som få och hade höguppläsning för mammsen & jorma, medan mårten knegade med datorn på köksgolvet. Har haft endel roliga skrivuppgifter under året som gått, och det visade sig i efterhand att jag lyckats förvånandsvärt bra med de flesta. Älskar ju faktiskt att skriva. Dilemmat är att hitta tid. 

Hittade även en printscreenbild från en av våra intressanta konversationer i vintras.
Skrattade lite högt och mindes hur lätt allt va. Hur mycket jag kände. Långt borta nu dock.
Vill nästan skriva ut det och ha konversationen i bakfickan föralltid. För det var så klockrent, så jävla rätt' lite egoboost att ta fram när man känner sig allmänt nere. För jag lovar, att du inte kan känna dig speciellt nedstämd efter att ha läst va jag just gjorde. Kan inte få bort det fåniga leendet. 

Huuuur som helst har dagen vart helskön. Började i och för sig med ett prov i naturkunskap, men det gick suveränt så det var väl sköj. Därefter var det engelska, lunch och svenska, vilket jag ser fram emot nu för tiden. Vi kollar nämligen på Bright Star och jag är självklart kär i ben whishaw som jag mer än gärna vilar ögonen på under de kommande svenskalektionerna. Jag menar, finns det något sexigare är en romantiker? och då menar jag tvättäkta' med attityden, språket och mystiken. Synd att de är så sällsynta i dagens samhälle.


Den dagen vi åter möts ska jag ej hålla tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0