24/9 -11 Struckkkkkkkkkkkkkkk by the sound.



Lyckades krya på mig tills helgen trots allt! så jävla GIR. 
Hanna överaskade mig genom att snubbla in i min fina fyfanvagöttnuärdetfredags-rutin, vilket innebär att jag stod och fönade håret halvnaken med musik som försökte överrösta men som inte riktigt lyckades. Hade den där chillaaaaaviharhelalivetpåoss-attityden och hade inte lagt märke till tiden, som tydligen sprungit iväg medan jag roade mig med ovässentliga sysslor. Fick alltså speeda som fan, och sprang runt och gjorde kaos i lägenheten medan hanna ständigt gjorde mig medveten om hur många minuter jag hade på mig att bli färdig. Dessutom kom patten i all kaos och gjorde det hela ännu mer kaotiskt! Snäll som han är skjutsade han dock bort oss till kalas i ängarydstrakterna. Därefter var det dags för Babar och Kite. MGAH så jävla bra. Älskart! Hamnade även på piggelinfest innan vi tvingade oss ut i kylan och hem till mig. 

Lördagen spenderades i lkpg med mig själv.
Chillade runt och gjorde även denna gången av med alldeles för mycket pengar.
Blev dock nöjd och utmattad, samt åt världens godaste skagenmacka på stationen.
Den dödade mig nästan på tåget när jag satte i halsen och var nära på att spotta den i bakhuvudet på killen framför, men det gör inget. Tänker äta den nästa gång också (variation<3).

Kvällen började på baronen med hanypany & bagarna, därefter ölspel hos john och 
strandbaren, samt en sväng till kalle innan jag och hanna såsade hemåt'
Skulle inget hellre än att vilja ha det sista samtalet inspelat!
haha ja jisses' ibland älskar jag oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0