15/9 -11 Hon söker romantikens blå blomma.



Har just hämtat hem godingarna till vänster och är förövrigt lycklig & allmänt förvirrad. 
Ställdes igår en mycket bra fråga.. hur tänker du? ... svaret på den frågan vet jag knappt själv. Tror inte jag tänker alls för tillfället utan går på ren instinkt. Om detta är bra eller dåligt vet jag inte. Det märks väl! Någon gång snart kommer jag väl i fas igen. Kan ju inte stanna i denna koma föralltid' 

Vill dessutom uttrycka min kärlek till kursen etik/livsfrågor. Får verkligen med mig sjukt mycket varje gång jag går därifrån. Visserligen frågor som fastnar på hjärnan och som det inte riktigt finns några raka svar på, men det är väl lite det som är vitsen? att man ska få gå runt om frågan ifrån alla vinklar, och komma fram till slutsatser ifrån så många olika perspektiv som möjligt. Sjukt intressant! Just nu håller vi på att hitta argument för/emot vård till papperslösa barn utifrån de olika etiska perspektiven. Skulle kunna sitta kvar hela dagen och argumentera. 

Nu ska jag dock vidare till gymet och svettas litegrann, sedan har jag en hög med läxor att ta tag i. FUNFUNFUN, usch! fattar inte hur jag ska hitta tid till allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0