20/10 -11 Guilty Filthy Soul.

Har precis kommit hem från mitt nya jobb dårå, stranbaren var namnet!
Blev tillfrågad förra veckan, helt utan förvarning. Letar egentligen inte extrajobb men när man får det serverat tackar man självklart inte nej. Jag menar servera folk, ta beställning och stå i baren är ju rätt schysst! Hur som helst var det sjukt lugnt idag. Fick lära mig kassan, läsa igenom menyn & drinkrecepten, gå catwalk med serveringsbrickor, käka pasta och bekanta mig med praoelever, samt prata akvariefiskar och kolla på teve i baren. Imorgon blir det dock andra bullar, då det är ett gäng bokningar. Skoj!

Tidigare idag var jag och Linnéa på Lingmerts och bokade flygresan till Sydafrika.
Hann dessutom gå förbi expert och kolla läget, så imorgon är den troligtivs min.
Canon EOS 600D. Fyyyyfan va gött, och fyyyyfan va fattig jag kommer bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0