18/10 -11 Drive It Like You Stole It.

Hujeda mig! Har inte varit såhär sliten på länge' vet inte vad jag ska ta mig till. 
Känner mig ganska lost på alla sätt och vis. Men jag är lycklig. Jag trivs. 
Borde dock försöka få lite mer ordning på vardagen. Annars vet jag inte hur det här slutar. 
Har hur många uppgifter och prov som helst känns det som. När ska det ta slut? 

Helgen har hur som helst varit döbra! I fredags tog Hanna och jag jeepen till Jönköping där vi yrade runt efter parkering och tog en värd kaffe på Donken. (Kom dock fram till att Max har godare kaffe, trots att det är gratis) Därefter gick vi till O'learys och tog varsin öl innan vi avslutade kvällen på ClubLocalCelebs premiär. Det var mycket trevligt med härligt folk och bra musik, samt dans och tequilarace. Dessutom en särpräglad, men skön efterfest hos Jens. 

Morgonen därefter åt vi sushi till frukost och var sedan tvugna att åka hem till Tranås igen för att jobba endel. Eller ah, Hanna i alla fall. På kvällen kom dock Marco & Jens och plockade upp oss vid Coop och tog med oss till Jönköping igen. Vart inte mycket gjort så sent, men hann i alla fall se Fear and loathing in las vegas och spela lite Fifa innan ögonlocken gav med sig. 

Började söndagen med att ta en extra lång sovmorgon och klev inte upp förrens klockan fem.
Så jävla värt! Därefter lagade vi lite mat och fortsatte sedan att såsa.
Skön helg vill jag lova.

Imorgon är det dags för skola igen. Naturkunskap dessutom. Och engelskadebatt. Ja, hujeda mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0