05/5 11 Finns en mera punkiga parallel.

hejhejhej nu är man väl tillbaks igen då va! 
Har haft fullt upp den senaste tiden. Massa prov, inlämningar, nationella och annat bös som var tvunget att komma först. tyvärr. Hade jag haft bra minne hade jag kanske nämnt vad jag haft för mig utöver allt plugg & elände, men som ni säkerligen redan har upplevt har jag Sveriges dåligaste minne. Seriöst! Jag är fan sämst på att komma ihåg saker, i synerligt namn, datum och födelsedager, vilket kan vara sjukt problematiskt.
Mina vänner klagar ständigt på detta då jag adrig riktigt lyckas fästa namn eller fatta vem fan det är folk pratar om, även fast jag träffat personen ett dussintals gånger.
Pinsamt emellanåt. Speciellt om personen i fråga tar åt sig och hatar mig i hemlighet, vilket jag anar att hälften av dessa stackare gör. Borde kanske be om ursäkt till alla namnlösa personer där ute. Jag är helt enkelt påväg att bli senil. ja det måste vara så.
Ända förklaringen.

Huuuuur som helst...

Påsklovet som tog slut alldeles för fort invigde vi med ett så kallat chokladparty hos Klara. 
Riggade upp hennes chokladfontänt som tog några år att få igång, samt skar lite frukt att doppa sedan sloga vi (närmare bestämt jag, Alz, Isabel, Sofie & Klara) oss ner i soffan och kollade på någon bra film som jag givetvis inte kommer ihåg namnet på. Efteråt vart det även en omgång charader och allmänt tjafs. Mycket trevlig kväll måste jag säga. Görs gärna om!
Vart även endel jobb på lovet, men annars tog jag det mest lugnt.
Det vill säga sov halva dagarna.. gött!

Tänker faktiskt inte skriva mycket mer just nu, för jag är lat och behöver mitt morgonkaffe.
Slänger istället upp några bilder.


Tog en sväng ner till mormor & brodern i växjö. Åt glass, kollade på blommor & svettades. fint!


Grabbade varsin cola och satte oss på torget och solade. Kände oss coola & hade en evig diskussion om attraktiva kontra oattraktiva namn. Tänkte dessutom kidnappa en unge som gick förbi. Men han rymde med sin argsinte och otäcka far, så vi får ta det en annan dag.

Åt även lyxfrukost och fiskade gädda med jacob, som vi sedan dissekerade och grillade.
(gäddan alltså, inte jacob) hihehihu



Blev dessutom bjuden på himmelsk födelsedagsmiddag hos mitt favoritmongo!


Söt som är hade hon även gjort allting, inkl chokladmoussetårtan (hur gott låter det inte) på laktosfri mjölk så jag var lycklig och åt tills jag storkna, love u och allt där emmellan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0