04/2 -13 ALL MIXED UP.

Haha sicken blandad helg det blev trots allt. Tror att jag gjorde precis allt jag lovat mig själv att inte göra. Sup inte, Ät inte onyttigt, Spendera inte pengar, Se till att få tillräckligt mycket sömn, Sök jobb... Höll inget av mina ledsamma löften.. som jag kanske kunde förutspått.. jag vet ju egentligen att de får motsatt effekt. Varfördå då? FÖR ATT REGLER SUGER! punkt. Jag hade förstås en utmärkt helg trots brutna löften. Vinade och käkade gott med Mädmadde, kollade in Big booty Al's och Dennis nya hem, dansade till populärmusik från Montenegro, svepte shots och hade guldstund, försov mig och drabbades av skallebank 2.0, ägnade halva dagen åt Disney, bjöd över folk på spelkväll, somande alltför sent och fyrdubblade baksmällan, blev bjuden på ett berg av hemlagat fikabröd, blev ärrad av katten och käkade pasta med Majsen, förde djupa och lättsamma konverationer om precis allt, hejade på lillebror som spelade innebandymatch, hittade gamla videos på datorn och vigde min kväll åt Movie Maker (som jag förövrigt avskyyyyr, #$!!!ARGHGH chhhwhyy sarah? chwhyyy????? Lyckas jag färdigställa videon utan att kasta datorn i väggen ska jag minsann dela med mig. Annars får det va! 

Jag borde nog sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0