24/10 -12 Patience Gets Us Nowhere Fast.

Sicken jädra mysfaktor det blev påt! Ja, igårkväll alltså. 
Ebbs, Al unt Lovisa kom förbi på tidigt julmys, men både glögg, vuxna pepparkakor
(d.v.s pepparkakor med gorgonzola), julmust, raisins och julskiva. Snackade allmäna livsplaner och försökte dessutom att förutse hur våra framtida män, yrken och barn kommer att se ut. Kom fram till att Ellen troligtvis pluggar och är allmänt hipsterisch, Ebba blir lyxhustry och skaffar ett liv i USA, att Lovisa lär bli psykolog och jobbar med människor och att jag troligtvis blir hippie och byter kultur.. haha ja allt är möjligt! Får se vart vi hamnar någon stans.

Idag har jag inte gjort mycket. Tog ännu en lång sovmorgon och pluggade ännu lite körteori sedan kom Ägget, Lovisa och Emil förbi på kaffe. Kollade på gulliga proposal-klipp, snygga kläder och förlorade Ebaykap på min nyligen uppdaterade datormaskin (thanks again dennis). Efter någon timma eller två fick Emil och Ägget brådis men min kära vän och framtida mentor Lovisa stannade kvar en längre tid. Vi diskuterade knepiga relationer och svårbegripliga beslut. Kom inte fram till något speciellt, men det var skönt att konversera med någon som varken tycker att man gör rätt eller fel, utan förstår ändå.
Någon som själv kan dela med sig och inte undfly data. 

Nu ska jag snart besöka Hemköp och inhandla kvällens föda. Har nämligen bestämt mig för att överraska mammsen och ha pajen färdig på bordet när hon kommer hem från Stockholmsbestyret. TJARRRRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0