23/2-12 Young Folks.

Tiden går för snabbt för att jag ska hinna tänka, hinna planera, eller få något gjort över huvud taget. Har på något vis knappt tid för plugg och träning och försöker numera, förgäves fundera ut hur jag då ska hinna med att göra skit jag tycker är roligt? Dagens räddning var att samhällsuppsatsen sköts fram två veckor och att tandläkarbesöket nu är avbockat från schemat. Enda minus so far är att jag ligger efter med intervjun till personporträttet och att jag smakar skummt i munnen. flor? usch! might need it though.. Den söta blonda tanläkarn gav mig beskedet att mitt godismissbruk givit upphov till hål och att jag är tvungen att borra om två veckor. bhu fucking hu jag vill inte:(



Är hur som helst ledig i helgen och ska försöka få saker överstökat, samt festa till det med Hany. Nu ska jag dock ner till skolan och ha MF-rövknullar-skit-pedagogik aka ledarskapspedagogik. Fyfan. Tur att jag ska ta en fika med patten efteråt.
Det väger förhoppningsvis upp det hela. Pushaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0