20/9 -11 Sky blue, Redfoo and Q.

JA jag har vart frånvarande. 40 graders feber, njurbäckensinflammation, frossa och halfluss.
JA jag har mina skäl. GOD MUST LOVE ME!!!!! Längtar väl tillbaks en aning kanske.... GAH

Saknar Ibiza något fruktansvärt! Inte minst alla underbara människor vi träffade..
Vill inget mer än tillbaka! Sola hela dagen, ta en lunch vid strandpromenaden, sedan gå till Beach palace för att häva drinkar med Michaela, Kat & gänget innan vi tar en taxi till Amnesia och försvinner bland showdancers och transvestiter. Så vill jag ha det. Varje dag helst.

Men men, får väl fokusera på att bli frisk nu istället. Har inget vidare val, utan måste ta mig till skolan redan imorgon. Lär väl krävas ett par ipren, men vi får väl hoppas att jag överlever. FAN, jag har inte tid att vara sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0