31/10 -11 CHICKEN ON THE ROCKS! Jagadambah'

en mycket lyckad kväll trots vår relativt sena ankomst i fredags.
Hanna var tvungen att jobba över ett par timmar, men efter att ha trampat gasen i botten i takt till ett par komiska mixcd's från baronen kom vi ändå inte så sent som vi befarat. Plockade först upp Madde utanför Harrys och slog oss därefter ner vid bordet där vi fick förrätten serverad. MF skagenröra on some piece of bread, smakade gudomligt! Delade även på en flaska rött och fick en lika god förrätt som efterrätt, samt ett par snaps till det. Därefter var det mingel, musik, dans och allt vad kvällen erbjöd. Alla tjusigt klädda med pryda masker!
Runt 01.00 tog jag unt hany en mardrömsfärd över stan för att släppa av Madde vid hennes pläz. Är faktiskt förvånad över att vi lyckades ta oss tillbaks i behåll. Hur som helst var festen vid den tiden påväg att rundas av och vi hoppade istället in i varsin taxi hem till Marco där festen fortsatte. Bilderna ovan beskriver festen bättre än ord så behöver nog inte yttra mig så mycket. Hamnade i någon slags danskoma och kände mig hur som helst relativt livlös när vi gick och la oss runt kl 08.00. 

Morgonen därpå vaknade jag av en varm, underbar kanelbulle på huvudkudden. Ren lycka vill jag lova! Vet inte hur mycket klockan var exakt men började i alla fall det som var kvar av dagen med att käka pizza tillsamans med marco, hanna, jensan, tapia, claudio o co. Var väl meningen att vi skulle ta tag i städningen efter det med det vart endast en dusch innan vi gick vi till sängs. Kl 01.00 vaknade vi dock till igen och kände hungern slå till så jag och jens gav oss ut i det ytterst kyliga köket där vi improviserade ihop någon slags pastasås. Vart faktiskt riktigt gott! 

På söndagen väcktes jag av att hanna kom in och hoppade på oss och meddelade oss att frukosten stod serverad. Lyxuryyy! Gulliga som de var hade de tagit fram allt från lördagsskina till kladdkakekex och honungsmackor. Testade dessutom banan- & kokosjuice för första gången i mitt liv!? Lite för sött, men blandade man ut det med lite vanlig apelsinjuice var det föll det mig i smaken. LIKEUWOULDCARE gah' nu vet ni. Efter att ha städat endel och tagit en varm dusch i hopp om att bli av med mina tillfälliga morgondreads tog vi bilen till A6. Där köpte vi lim och underkläder innan vi åkte in till stan och tog en fika på wayne's coffee. Där satt vi och kommenterade kontaktannonser och pedobeards, medan jag smuttade på min laktomocha. När vi fått nog åkte vi och plockade upp sushi och en stor påse godis, sedan parkerade vi oss i soffan med south park och grotesco. FINT.

På måndagen var vi uppe med tuppen redan kl 8 eftersom kompaniet skulle upp och jobba. D.v.s alla utom jag, för jag har lov shalalalalaaa fyfan va gött! Orkade inte göra någon vidare frukost utan lyxade till det och grabbade varsin frukostsub på Subway innan bilen gick hemåt. Väl hemma hälsade jag endast på mor och bror innan jag gick och la mig och sov ett par timmar till (hur fan kan man sova så mycket? måste fan ha någon sömnsjukdom) sedan tog jag en sväng runt staden med ALZ. Det var på tiden! har inte setts på år och dar. Spelade ingen roll att vi gick runt i cirklar och blev halvt ihjälskrämda av en groda. Det var trevligt att träffas! Får ses snart igen så att vi kanske kan sluta snacka förflutet och istället fokusera på annat. 

WÄÄÄ, idag har jag endast klippt mig, kollat igenom PA't med Linnet och lagat mat till mor. 
Har inga större planer på att göra någon mer nytta, så jag slutar här. HERRÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0