17/5 -11 LIKE PUNCHING IN A DREAM.

Mattenationella är över! Tack gode gud (mmm så jävla kristen)
Inte en aning om hur det gick dock, men det är fruktansvärt skönt att ha det överstökat. 

Nu är det ändast samhällsprovet kvar denna veckan sen får jag tid till annat. 
Ska nog ägna mig lite åt filmskapandet vi knegar med på journalistiken.  Har ju rent av älskat journalistiklektionerna på senaste tiden, då vi fått analysera & tolka en massa reklam, samt fått tillfälle att göra vår egen reklamkampanj. Den blir nog inte lika snygg & kontroversiell som Sisleys kampanj här ovan. Men bra ska den bli! Kommer ha jävligt kul under processen i alla fall. Haha, älskar att driva stackars Ebba till vansinne, då hon aldrig riktigt fattar om jag är seriös eller sarkastisk, samtidigt som jag ser Ellens roade min i bakrunden. 


I dagens ära åkte jag dessutom och köpte mig en stor godispåse, som jag nu sitter och vräker i mig. Det är jag banne mig värd efter denna dag! Började med ett nationellt matteprov på fyra timmar och avslutade med muntligt NP i engelska. Usch! 

Nu ska hämta läxböckerna och slå mig till ro under täcket.
Känna mig lite ensam och tycka halvt synd om mig själv
samt längta någon helt annan stans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0