15/3 -11 I'm Pickin Up Good Vibrations'


Köpte nya skor och gav mig ut & sprang en runda i skogen. Kan ju säga att det märktes att det var ett tag sen sist. Usch va dålig kondition jag fått! Men som Linnéa sa, jag gör comeback, och förhoppningsvis är den tillbaks inom kort. Eller ah, det lär ju ta ett tag.. men tillbaks ska den! 

Förövrigt var dagen inte speciellt värd. Hade endast två lektioner, svenska & engelska.
Svenskan var i och för sig helt okej då vi hade boksamtal, hehehe insåg just hur töntigt det lät men JA det var kul, don't judge me! Engelskan hade jag dock kunnat hoppa över. 

Nu är det sömn på schemat, trots att klockan inte är mer än nio.
Jag är dödstrött och har precis bäddat rent, så det blir 
nog inget större problem. 

GO'NATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0