19/3 -11 Cause And Effect'

Ännu en slitsam arbetsdag på wienerbageriet, och ännu en kalasmiddag!
Denna gången en försenad födelsedagsmiddag för mor.


Käkade lite snabbt, bekantade mig med våra gäster och tog en lång varm dusch,
samt tog alldeles för lång tid på mig att välja kläder eftersom majoriteten av min garderob ligger på mitt sovrumsgolv (rekordlång mening). Sedan vandrade jag bortåt för att möta upp hanna och förfesta med ett gäng brudar. Samtalade, shotade och rev ner gardinstången, sen var det dags att utrymma.

Hamnade hos en munter skara där vi blev kvar till jag halvt somnade i takt till barnvisor & spotifyreklam. Sedan vart jag & jacob hämtade och nådde slutstationen Äpplaryd där vi vilade ögonen på en gammal American pie-film innan vi fick vår efterlängtade sömn. 


Skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0