23/6 -11 The Mending Of The Gown.

Häjhäj. Jag trivs, är frisk, lycklig, nöjd med livet etcetcetc..
Har inte orkat uppdatera min så kallade blogg på över en månad.
Jag har haft för mycket annat att stå i. 

Men vem vet. Kanske är jag tillbaks från och med nu.
Ja, det märks ju om inte annat.

Är för tillfället ledig men hoppar in och jobbar lite här och var.
Känner att det kan kvitta att vara ledig i sådant här äckligt väder. 
Får hoppas att solen välkommnar oss inom en snar framtid.

yääää men det är ju midsommar imorgon så det dröjer väl. 
Spännande att se hur den dagen slutar. 
Jag har mina aningar.

Nu ska jag kolla Spartacus och eventuellt sova en blund.
"That shit fuck! Beckons me to the city only to spurn me like a thin wasted whore. Once again the gods spread the cheeks and ram cock in fucking ass!"

Älskar språket, svordomarna, brutaliteten, männen, de överdrivna våld & sexscenerna, samt effekterna som är så fruktansvärt dåliga att de blir bra.

Var väl det jag ville framföra. 
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0