28/2 -12 BombaclAAD STAR.

Ännu ett glapp mellan uppdateringarna. Högst troligtvis på grund av att jag är lat och glömsk, men även för att det inte hänt något storartat. Har tagit det relativt lugnt och njutit av det fina vädret som gjort vardagen något behagligare. Var på kalasbowling i lördags, Egzon i ära. Bjöds på både dåliga förlorare, skrattanfall och nyuppfunna ordspråk. Sjukt bra helt enkelt. Trodde inte att jag skulle få ner än kägla, men min förmåga överraskade mig. Var ju rent av duktig. Efter bowlingen vart det hur som helst pizza, sallad eller entrecote á la baruuuun. Efter det några bärtz, westwood, gissningslekar och eviga diskussioner om tolkningsförmågor bakom ords egentliga definition. .... öh ja någon stans där tappade förfesten smak och vi fortsatte till Babar där dans och samkväm fick ta över. Kvällen avslutades till sist i en lägenhet på storgatan med ett tjugotal skrikande hockeyspolingar. Vi stannade inte länge.. 

Söndagen vart som vanligt lugn då jag hade PAhäng med sötlinn, och igår var det en så kallad högskoledag i skolan. Det vill säga att det pågår föredrag och annat bös all day, ingen riktigt skola. SCORE. Började jobba endel med personporträttet, skrev loggbok och slutförde inlämningen til PAt. Avslutade sedan dagen hos erik med att få stryk i fightspel och se färdigt Rango. Sjukt bra gjord. Ytterst sköna karaktärer. Se den. Minns att jag drömde något i stil med deras batbattle inatt. Kanske eftersom jag vaknade upp med en aning feber imorse. Drömmer alltid massa knas när jag är febrig. Well... nu är det återigen plugg som gäller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0