19/4-12 Vi har gått runt varandra länge nu.

Lustigt det där med att lova sig själv att plugga. Att städa. Att diska och att slita sig ifrån tv'n när man vet att det aldrig slutar så. Ska numera inte förväntat mig något av mig själv utan bry mig mindre, och på så sätt inte bli lika besviken de gånger jag fimpar.
Finns alltid 128937 roligare grejer att göra så varför inte skita i reglerna helt.
Brukar ju inte ha så svårt för det annars. 

Idag hade jag endast två lektioner. D.v.s sovmorgon till kl 12.50. 
Fruuuuuuuktansvärt skönt vill jag lova. Vaknade ett flertal gånger i drömmen, men drogs sedan tillbaka och somnade om. Vet inte om det var en bra dröm eller om det bara var väldigt fel. Inte fel på ett jobbigt sätt, men på ett sätt som fick mig att vilja hämta en drömtydarbok.
Det ska jag nog fan införskaffa. I alla fall om mina drömmar följer samma mönster. cräzy.

Just nu sitter jag och dricker varm coklad efter att ha gett arbetsrepotaget ett gott försök.
Blev självklart inte färdigställt, men det är en bra början. Åsa lär stycka oss imorgon. 

Här får ni ett par bilder från veckan som varit.
Brygghäng med kusinerna samt min nya haircut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0