18/4-12 Skank In The Air. OUI.

Vill bara spola fram en bit på bandet. I alla fall en eller två veckor framåt, då den största delen av plugget är avslutat och jag kan gå tillbaka att vara den livsglada person jag egentligen är. Skolan förstör den delen. 

Helgen var hur som helst bra. La undan plugget ett tag och tog hand om mig själv. Det vill säga parkerade mig i soffan hela kvällen med popcorn, äppelbåtar & dålig teve. På lördagen vart det ännu mera film, men denna gången med kusinerna (ebbz unt inez) Vi kollade bland annat på Arthur med Russel Brand. God damn Im in love with him. Så ja den var bra. Köpte även en jävla massa godis och tog en kaffepaus kl 23.00(chhhwhyyy?) Var inte det minsta trött vid det laget Ellen begav sig hemåt jag gick jag och terroriserade Erik istället. Somnade ganska snart trots allt.

I hade jag och kusinerna häng på trollsjönsbryggan, där vi pratade gammla minnen och planerade studentjaffs. Kom fram till ett ypperligt tema till bland annat karnevalen, men det visade sig igår att vi kunde bättre än så då vi kom överens om både tema till karneval och klasströja. ÅSM. 

Idag har varit en helt okej dag med ovärda lektioner och glass i snöstorm.
Nu sitter jag dock och känner mig allmänt ynklig & febrig efter att ha
sovit bort hela eftermiddagen. WÄÄÄÄH fml.

MARRY ME?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0