08/4-12 Nothing is something worth doing.


Ännu ett jättehopp inom bloggprocessen. Ledsen. Jag har tappat greppet.
Energin har jag lagt ner på skolarbeten, träning och dyl. Fantasin har rymt den med. Så ja.. Det har varit glest. I det mesta. Hela jag är ihålig på något vis. Räcker liksom inte till, hur mycket jag än vill att saker ska funka. 

Menmen, tiden har gått ohyggligt fort och vi är redan inne på april. GALET. 
Hanna försvinner till Kreta imorgon och jag vet att jag omöjligt kommer att klara mig utan henne. FY! du får bannemig roa dig i mitt ställe också. Sedan möter jag upp dig i augusti det vet du. Semestern är redan planerad. 

Har förövrigt haft de kusligaste slumpartade och mest angenäma drömmarna på länge. 
Det märks att jag är splittrad då både den ena och andre dyker upp i underliga situationer och främmande roller. Det är väl sant det att jag gärna lägger saker på tredje hyllan och skyndar vidare. Städar inte upp utan sätter på ett plåster och avtar. För någon stans läcker det ur sprickorna och jag kan inte förmå mig själv att avleda känslorna som drabbar mig. Lika bra att sluka dem och göra något åt saken. Jag saknar dig. Sedan långt tillbaka.
Inget lagbrott.

Bladiha' things will sort out.
Behöver bara lite tid över. Lite inspiration och en ny kraftkälla. 
PUS'N'KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0