22/4 -12 Carbon Based Lifeforms.

Fredagens bestyr började bra med öl, mustasch och fransyskor.
Fortsatte sedan på Babar där bandet tyvärr sög, men där dansen fortsatte ändå.
Vaktade varandras ryggtavlor och skrattade mycket. En bra kväll om man bortser från bekymmer.
Slutade hur som helst med ett maratonlopp bums i säng. 

På lördagen hann jag inte mer än vakna innan stegen gick mot boxningsgymet.
Var rastlös ända ner i tårna och tömde mig själv rejält innan jag återigen befann mig utslagen på sängen. Fick senare på dygnet besök av eggie som skrattade åt bebisbilder, och Madde som kom över på fika & samtal om allt&ingenting. Smakade sjukt bra och kändes bra i magen att träffa er båda.

När Madde utrymmt tog jag tag i liv1 och städade endel. Provade även martins torrdräkt óch kände mig sexigare än någonsin. haha gudja, måste be Alice skicka över bild så att jag kan dela med mig. Kvällen slutade hur som helst hemma hos hitlerkocken som bjöd på tacos och vin. Fint var det, med fängslande rytmer och allmänt välbefinnande. 


Superserious. death serious in fact.... nä. Fann inte favorithandskarna på gymet så körde utan.
Inte så fint. Men skönt. Lite fakir är man väl ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0