13/4 How Will You Meet Your End?

Vaknade med magkramp gånger 1000 och tog en dag off.
Försökt plugga och göra nytta men självklart hittar jag anlednig att smita ifrån och må. 
Åhja jag mådde när jag klickade hem shortsen nedanför. Likaså när det visade sig att den perfekta studentklänningen och sommarskorna fanns i min storlek och jag kunde skicka
hem dem med. Rånar mig själv ännu en gång.. Totally worth it though. 

Hann dessutom med ett samtal med hany som satt och rökte i kretasolen. 
Vill inte annat än att sätta mig på första bästa flyg och göra dig sällskap, men jag har endel
att avsluta. Studenten är nära nu och det känns. Fick hem studentmössan häromdagen och
vi har börjat planera både klasströjor och studentkarneval. Fyfan va fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0