30/3 -11 You were a kinness.

En dag. två dagar. tre dagar... vart visst fler dagar. men nu är man tillbaks.

Har inte gjort alltför mycket. Tagit det relativt lugnt och försökt få läxor & prov gjorda.
Visst har det uppstått endel trevligheter men det mesta har jag nog redan glömt.
höhö hur som helst har jag hunnit med att finna en ny favoritfilm.


Vet att jag är långt ifrån ensam om att älska Amélie från Montmartre men om
någon nu inte skulle ha sett den, så ta och gör det, nu på direkten! 
Fruktansvärt bra film. Musiken, miljön, språket, ja rubbet!

Förutom dessa underbara filmkvällar har det vart lite festande, fika, konserter, fifa & annat skoj med min kära väninna Hanna. Samt en modevisning & ett par intressanta möten härom dagen. 

Nu ska jag ut i naturen med Linnéa.
ADJÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0