18/3 -11 OH my god.

Ville inte mer än gå och lägga mig igen när jag drog upp rullgardinerna efter en god natts sömn. En meter snö? nu? det var ju underbart väder igår! ÄEEEEH fy säger ja.
villken hemsk morgon!

Förutom snön inlädde jag dessutom dagen med att prestera dåligare än någonsin på webbdesignprovet. Det var rent ut sagt pinsamt. haha ja ibland vill man inte mer än försvinna.

Hur som helst överlevde jag och tog mig igenom resten av denna hemska dag.
Hade lite journalistik & en flummig kulturhistoria-lektion sedan for jag hem.

På kvällen blev jag upplockad och skjutsad till Alice där det nalkades barnkalas.
Det bjöds på trerätters á la Alz, samt lite lekar & andra trevligheter.
Himla fint!

Bilder kommer nog upp så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0