28/6 -11 In The Meantime In Pernambuco.



Något shleden efter dagens bestyr.
Tog just en tur till coop med broder, där jag köpte lite snaxxxx.
Gott, men inte lika god som laxen mamma gjorde till kvällsmat. Måste vart bland det godaste jag ätit. Det var i alla fall vad jag kände när jag var sådär lagom trött och dödshungrig efter en båttur med pat & co.

Var även på "jobbintervju" på sjökrogen idag. Letade inte efter extra jobb, men härom dagen när jag skulle möta upp Jacob och ett gäng pojkar sprang jag väl som vanligt runt och såg lite vilsen ut. Då kom en man fram och frågade om jag letad efter något. Jag mumlade något tillbaka och log lite artigt, sen vips!
- Vill du ha jobb?
Fattar ingenting men svarar snabbt ja.
- Bra! du ser ut att passa perfekt för våran glassbar, här har du mitt visitkort ring imorgon 
- Öeh ah okej 
Lite slumpartat sådär, men fan va schysst. Jag menar hur kunde han på fem sekunder anstäla mig, när han säkerligen får in ett dussintals jobbsökande varje sommar. gött. 

Cyklade i alla fall upp dit idag (mitt på dagen, dödsvarmt! trodde att jag skulle avlida) och pratade lön, jobbtillfällen etc.. fick även min jobbutstyrsel och ska börja jobba redan imorgon. Så kom och köp glass för fan!
Efter det vart det som sagt en tur på sjön och när jag kom hem en underbar middag med mor.
Hann även med att träffa hanna en sväng innan jag slog mig ner framför teveaparaten.
Så nu sitter jag här och kollar på Erin Brockovich. Sjukt bra film förövrigt. 

Här kommer lite bilder sedan gårdagen. kul. eller något. vet inte.

Svängde förbi baronen och hämtade upp Hanna efter dagens pass. 
Därefter cyklade vi upp till trollsjön och la oss i solen.

Lite häftigt släng och fläng med håret bah whoa'

Angelica gjorde oss även sällskap efter en stund då vi fick tillfälle att överlämna Hannas försenade studentpresent. Hanna blev glad och jag och Angelica likaså.

Mina skor & bajsfläcken sen i fredags samt mitt favvoträd. Ser så dreamy ut. Älskar det.

Nu ska jag väl sova och hämta krafter till morgondagens arbetspass.
Ska vara nyttigt att sova har jag hört. 

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0