31/1 -11 Syskonkärlek.

Här har ni mina charmerande syskon.
Från höger Hanna & William, sen har vi Martin & jacob därinunder.
Fruktansvärt fina
Dag 10 – Mina syskon

Här har ni mina bedårande syskon. 
Från vänster Hanna & William, sedan Martin och jacob där-inunder.

Jag har växt upp med en jädra massa människor. "Låtsassyskon" & "halvsyskon" och allt vad det kallas! Ovanför har ni i alla fall dem som delar mitt DNA. Finns inga ord som beskriver min kärlek till er! Så himla olika, men åndån så lika.

Martin och jag delar samma humor, rakt igenom, även om jag gärna inte medger det.
Klart att det är kul att bråka och skrika på varandra emellanåt, men det är väl inte
så konstigt om man tänker efter. Vi delar ju allt, vilket är väldigt fint.
Vi kan vara tysta, inte säga ett ord, och ändå förstå varandra.

Hanna min bestämda och fruktansvärt godhjärtade syster har ett brinnande intresse för djur och
bor en bit utanför stan. Därav träffar vi inte varandra lika ofta längre. Men det är alltid lika skönt att ta en tur ut till Källeryd och hälsa på. Tryggt att ha dig nära, vet att du alltid ställer upp. 

Japop och jag ses alldeles för sällan, då han för tillfället är bosatt i Växjö, och åren innan
dess var strandad i Köping. Blir alltid överlycklig när mamma meddelar att du tagit några dagar ledigt från pluggandet för att göra din mor & småsyskon sällskap. Relativt hemlighetsfull, men alltid positiv & godsint. Du skänker fruktansvärt mycket lycka! 

William är namnet på min lillebror som nyligen fyllt 10 och alltid är full av energi.
Vi tillbringar alldeles för lite tid tillsammans, vilket tär på mig. Önskar ofta att saker & ting var på annat sätt här i livet. Då hade jag tagit för mig. Ägnat mer tid åt min kära lillebror.

Det finns inget i världen jag inte skulle göra för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0