15/4 -11 Påtklubb, båtklubb, kubbklubb?

Vi är allaredan 15 dagar in på april och jag känner mig lite som en tidresenär.
TIME TRAVELIN' wuhuhu. Tiden går i 190km/h  och jag hinner inte riktigt med. 
Fast trots hastigheten känns det som att jag får så himla mycket gjort!
Mycket lustigt. 

Våren är kommen och jag måste säga att jag mår förjävla bra. 
Har försökt ta vara på det fina vädret så mycket det bara går.
Hanna och jag har många gånger suttit i solen och haft fina samtal med varsin cola i handen.
Vi har även slagit oss till ro inne på tranan ett par gånger, där vi i måndags tog årets
första kulglass i solen. Fyfan va gött!


Jag och Linnea tog även vi en runda runt ån i vårsolen tidigare i veckan.
Denna gången gick vi dock ut på kvällstid, vilket innebar att solen sprang och gömde sig ganska snabbt. Men det gjorde oss inte mycket, då vi istället slog oss ner på bryggan och skrattade ikapp åt alla fula kort vi lyckades åstadkomma. 



Har även hunnit med att ta tåget upp till Linköing för att shoppa med alzzzzz.
Sprang från monki fem i halv och hann precis kliva på tåget innan det lämnade perrongen, precis som i film huhuhu skrattade fint och andades häftigt efter vårt upptåg mot centralen.
Kul var det. ja det var det! Hittade även min tvillingsyster på Mc'D.
Hon hade samma hårfärg, samma väska, nästan samma jacka & likadan tröja.
Det var läskigt. Till och med för mig.

Lite övningkörning, lite festande, grillpremiär, fina myskvällar med mr mustard
& skolbio har jag hunnit med det med. 

Har även sett ett par fina filmer den senaste tiden

Mega piraya kan vara en av de roligaste filmer jag sett just eftersom den var så sjukt dåligt gjord, och eftersom skådespelarna vad så badass att man skrattade av förtjusning. gaaah se den! ett måste. Har hört att det även ska finnas en film vid namn Mega shark vs Giant octopus, vilket måste vara sjuk rolig den med.
Boy A var filmen vi såg på terminens skolbio. Själv tycker jag att den var riktigt bra.
Likaså Donnie Darko som vi ser på psykologin för tillfället.

Nu borde jag väl kanske lägga på ett kol.
Ska på spelning i Norrköping WUPWUP.
Lär bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0