09/2 -13 Keep Your Head Up.

HAHA videon vart aldrig riktigt færdigstælld. Fick krupp på Movie Maker så jag avinstallera det och gav upp. Får førsøka en annan gång.. Nu ær jag i varje fall på plats i Oslo hos min efterlængtade Sponge! aka Anette. Vi bor i en supermysig, lagom stor etta med katten Bella. Har fixat nya nycklar, norskt nummer och lite andra småærenden och befinner mig just nu i Auli hemma hos Anettes mor, dær vi ær kattvakt och just slængt in hembakad pizza i ugnen. LYX! Ska eventuellt åka och bowla med ett par gutter ikvæll men annars blir det lugna puckar. Ska se till att fixa skattekort och førsøka charma till mig ett jobb nu i veckan. Hårda tag! Ska inte ge mig i førsta taget. 

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0