01/2 -13 About today.

I MF MADE IT! WOH I SURVIVED! 12 timmars träningsmanifestation á la Simen.
Trodde att den mentala frustrationen skulle klå mig de första sex timmarna och att mina muskler skulle lägga av i protest de sex sista, men tänka sig' jag klarade det! Fyfan va bra det känns. 

Nu såhär en vecka efter har jag åkt på en dunderförkylning och feberfrossa, men det har väl aldrig dödat någon... Nej tvärt om! Lite extra ompyssling och uppvaktning är guldvärt. Snart komer Madde och gästar mig med B&J och allmänt skitsnack. Behövs en sådan här dag. 

Förutom att jag gått runt med en fruktansvärd träningsvärk hela veckan har jag faktiskt fått en hel del gjort. Har bland annat skrivit ut en jättebunt CVn, åkt till Eksjö och fixat nytt pass, fått mina betyg översatta, beställt biljett till grannlandet och röjt upp i mitt krypin. Man kan se golvet numera! Underlättar lite måste jag medge... Jag har dock det svåraste momentet kvar. Att packa! Gaaahd hur ska allt få plats? Jag har redan fyllt mitt senaste second hand-fynd (döläcker, grå gammal resväska med vinröda läderdetaljer) men har knappt packat hälften... hur ska detta gå? Tur att Anette kommer och möter upp mig på station, lär behöva lite bärhjälp. 

Nu ska jag göra annat. typ ha det fint! Det tänker jag ha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0