23/10 -12 Fit But You Know It.

Jag var inte proffs. Inte alls. Jag var skitkass. Men hade fan skitkul!
Mina armar och ben ville liksom inte lyda trots att jag var omänskligt pigg.
Kunde dessutom aldrig sluta skratta åt det påstående Märtha klämde ur sig efter halvtid..
dvs hur efterbliven man såg ut då man endast använder sin högerhand och låter vänsterhanden hänga och dingla som en slapp manstamp. Haha shit va fult det var att ha detta i åtanke den resterande delen av vår ypperliga amatörmatch. Låg och halvgrät på golvet av skratt vid ett tillfälle. Ja, det här måste vi göra om snart. 

Efter badmintonen släppte Märtha av mig på Hemköp där jag plockade upp lite frukostmat innan jag hoppade in i duschen och parkerade mig i soffan. Låg och zappade mellan tvkanalerna men fick tillslut krupp på skiten och gjorde varma mackor till mig och Erik innan han försvann ut i kylan. Satte sedan på en tysk film om Afrikat och lyckades förvånansvärt nog hålla mig vaken ända till Gorge Jung kom tillbaka. Recenserade filmen lite halvt och tog emot ett smärtsamt samtal +47 innan vi la oss tillrätta och skrattade åt Leif GW Perssons skrovliga ekande röst och ovanligt roliga gestikuleringar. "i de blindas rike är den enögde kung"...."mördat x antal kvinnor och unga flickor, misshandlat x antal och dessutom mördat en döende.." hahah (fel att skratta JAG VET) Men vad i hela välden syftar han på i den meningen?? jag menar hur fan går det till? Var personen i fråga (förlåt mig närastående) sjuk och liggandes på dödsbädden när Thomas Quick gav sig på stackarn eller avslutade han någon annans redan påbörjade mord... jag fattar inte!!!!! (och ja det är hemskt jag vet) hur som helsttttttt.....

Dagen därpå var det dags för provanställning, vilket gick galant och firades på kvällen med beer pong, loob och en halvt bruten tå. Lördagskvällen däremot spenderade i Huskvarna på Fadis & Emelys förlovningsfest, där jag, Hanna, Amir och Ellen ställde upp som servitriser. Hade uuuurkul och var inte isäng förrän kl 06.30. Hur bra som helst' grattis till det fina paret!  

I söndags vaknade jag lagom till mammas lyxlunch och hade lite kvalitetstid med min hemkomne bruder och sjukskrivne mor. Hann dessutom svänga förbi Dennis unt Al och hämta upp min dator/mysa lite med Lucifer innan Erik kom och plockade upp mig. 

Idag tog vi lång sovmorgon och frukostlunch på Gotteriet innan vi skildes åt och jag kunde hoppa in i duschen och plugga lite körteori.. tråkigt men nyttigt. Åker ju snart.
Phhhra phhraaa' 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0