07/2 -12 I'M A FREE BITCH BABY.

Lördagkvällen blev ovanligt lugn för min del vilket var sjukt skönt.
Efter att jag och mysmorsan ätit mat och tjatat i någon timme åkte hon vidare till Jorma och jag gosade ner mig i soffan med en bra film. Kommer inte ihåg vad den heter, men jag minns att jag blev alldeles gråtig av dess halvtöntiga love story och ville gifta mig med huvudkaraktären som var allmänt schizo men dööösnygg. Japp. Det var väl det min lördag hade att komma med. Söndagen däremot spenderade jag tillsammans med linnet som anlände i komplett mys-set. Vi gick till Hemköp och köpte Cola, samt plockade upp en pizza på Shalom, sedan var flöt-plugg-söndag ett faktum. Monica lär blir stolt. På kvällen vandrade jag över gatan för att ännu en gång mysa ner mig i soffan. Denna gången med Mario kart på skärmen. Sjukt kul även fast jag hamnade ett varv efter på regnbågsbanan och förlorade med 7-1 på balloon battle.
Igår var det väl meningen att jag skulle plugga hela dagen men så vet vi ju alla att det aldrig slutar. Tror jag läste om ett par visa filosofsnubbar i någon timme eller två, sedan var jag less påt'. Andra roligheter blockerade mina tankemönster och sömnen slog till tidigare än väntat. Sorry Locke! Jag var sömnig.. 

Idag startade dagen med textkommunikation och fortsatte med med naturkunskap, dvs en mockachino i kaffeterian med Klara.. Därefter var det svenska och någon tråkig ordlekstävling. Slutligen tre timmars hål och en inställd samhällslektion... VÄRD DAG... nej. Fan va mycket skit man gör i skolan egentligen.

Efter skolan mötte jag dock upp Klara för att ännu en gång grabba kaffe och prata om allt & inget. Denna gången på Gotteriet där kaffet hann bli kallt innan man hann smaka på det och där man lätt brände sig på elementet om man inte var aktsam. Hur som helst gött som fan och trevligt att träffa KLAEREN. Avslutningsvis gick vi i alla fall och kollade på PA i Holavedsaulan och skildes sedan åt vid ICA efter att ha gett löfte om en kommande spelkväll. 

Nu borde jag väl ägna tid åt filosoferna.. har ju trots allt prov imorgon. fml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0