10/2 -12 Nobody Does It Better.

Svettig som as och sketslut! Så det ska vara efter ett träningspass. 
Sprang både snabbare och längre än vad jag vanligen orkar med. Knas med tanke på att jag inte tränat alltför bra på senaste tiden. Gött dock! Maten är på ingång och mammsen storstädar hela lägenheten. Något bland det värsta jag vet.. kan hon inte vänta tills jag utrymmt?? Kan ju inte ens höra vad jag tänker med dammsugarn på..
Kan inte heller stänga in mig i martins rum och kidnappa hans högtalare, eftersom han bytt lösenord och lämnat ledtråden "skulle inte tro det sarah". AS. Får hoppas att hon städat färdigt snart och att Empolibudet dyker upp med min mat. Börjar bli lite grinig här. 

Filosofiprovet i onsdags gick föresten helt okej och jag blev friskförklarad på sjukan igår:) Hade över normal hörsel på båda öronen och slipper komma tillbaka, NÅGONSIN! fyfan va göttttttttttttt. Haha byebye Henrik Harder, hoppas jag aldrig någonsin behöver se dig igen! Kvällen spenderades ännu en gång på andra sidan storgatan men jag var inte alltför social utan somnade till i soffan och sov tre timmar.. haha värt! Såg även halva filmen Aliens (åsm) och läste om hjärnor. Feeeejnt. Ikväll blir det kvalitétid med hanypany. Superb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0