29/8 -12 Strange Things Will happen.

Det vart ingen gitarrdejt igår. Den får vänta till senare. Vart inte heller någon körteori.. Vart istället en intetgivande skräckfilm och cigg på dennis balkong. Ellen somnade, dennis var snyggast klädd, max var mest fascinerad, jag klagade mest och eggie var fan tystast? ovanligt. Vid sängdags fick jag hur som helst för mig att jag hade negativa energier i rummet, att en stor mystisk man stod och kikade in på mig från balkongen och att någon läskig figur låg under sängen redo att sticka en machete i ryggen på mig... ja, jag var fan en liten mes igår.
En extra mesig mes. Brukar i vanliga fall inte skrämma upp mig själv men jag tror att jag egentligen bara ville vara rädd tillsammans med någon. Någon modig, varm och pålitlig gestalt som kan skrämma bort det skrämmande och låta mig sova. Tror det har lite med hösten att göra också. Kylan, mörkret och tystnaden.

Här har ni något som hjälper mot ensamheten. Mosek av det bästa slag. 
 
Nu sitter jag och smuttar på världen godaste te, snott från WB, peppermint leaves. Smaka det nästa gång ni fikar. Coffeinfritt med, så att man slipper sitta uppe hela natten. Sömnvänligt och cpgott alltså. Blir inte mycket bättre. Eller jo men ni fattar...
Kika in här också ------->http://sallysillysal.tumblr.com/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0