21/9 -11 The world spin in steady rotation.



Mådde bättre än förväntat när jag klev upp imorse så det var bara att slänga på sig kläder, grabba en macka och stressa ner till skolan, vilket tydligen visade sig vara lönlöst. Hade glömt att vi börjar med naturkunskap och att jag ska vänta med att göra provet en vecka eftersom att jag hoppade in senare i kursen. Så jag vandrade istället ner till biblioteket och fixade en bok, sedan gick brandlarmet.....kul. Stod ute och frös några minuter sedan gick jag och Ebba till macsalen där vi tog fula bilder och skrattade tills vi halvt avled. Därefter kom andra kusinen förbi och gjorde oss sällskap. Var meningen att vi skulle ta tag i Kaktus (en sida i Tranås tidning) men det vart inte mycket med det, utan vi kollade istället på mysko musikvideos & annat bös.

Resten av dagen flöt på bra och filosofin gjorde mig lika snurrig som vanligt.
Dock gjorde den mig peppad inför kommande essä-utmaning. Satt och kladdade ner ett helt A4 med förslag och frågeställningar jag kan ta med. FUN.

Nu har jag suttit och läst/skrivit ner anteckningar om judendomen och borde kanske även läsa ett par sidor i naturkunskapsboken, men det har jag absolut ingen lust med så det får vänta. Det hinner jag göra imorgon, då vår friluftsdag tydligen är inställd (livet älskas).

ÖH ja sha'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0