13/9 -11 Blitzkreig bop.

Som på silverfat? eller? haha jag vet inte riktigt vad jag ska tro längre'
Har gått med ett fånigt leende på läpparna hela dagen.

Morgonen drog igång med en flummig medialektion, då jag Ebba & Ellen framförde våran marknadsplan/produktplanering på bred stockholmska. Sjukt kul, sjukt fult. Därefter var det dags för min första naturkunskapslektion, då det vart ytterst lite naturkunskap och desto mer lägesrapporter från mig & klara, samt asgarv när vi dissekerade den stackars organdockan.

Efter naturkunskapen var det svenska på schemat, då vi bjöd på ännu en flummig presentation vid tavlan. Fullkomligt älskar att vi aldrig kan vara sådär stenseriösa som våra klasskamrater, utan måste måste skämta till det med diverse ljudeffekter och annat trams. Himla kul dock!

Bra dag ändå. 
Nu ska jag dricka tre liter tranbärsjuice, samt käka citron & ta en varm dusch.
Tror nämligen att en urinvägsinfektion är på g, stämmer detta tar jag fanimig livet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0