11/10 -11 Scary monsters and nice sprites.

Har varit alldeles för hektiskt den senaste tiden. Har helt enkelt inte hunnit med att skriva något. Har dock, trots all stress och högen med läxor, haft en oerhört schyst vecka.

Började veckan med att lite impulsivt förtära en flaska Minttu, med Elvira & Linnea, i måndags. Detta endast för att vi hade studiedag på tisdagen och för att vi var maximalt uttråkade och aningen fantasilösa. På tisdagen uppskattade jag dock inte gårdagens handlande, utan var i princip halvdöd när jag vandrade ut i blåsten för att möta käre Alz. Meningen var att vi skulle vandra, men vi gick endast ett kvarter och slog oss sedan ner i en busskur vid stationen. Där delade vi onödiga fakta och intressanta uppdates om livet innan jag gick på tåget mot linköping med Ebba och Ellen. Vart inte mycket shopping för min del, men jag hittade i alla fall ett halsband på H&H och en skjorta på Bikbok. SCORE! Vi lyxade även till det med både för- huvud- och efter-rätt på IKEA. Godaste spättan jag ätit jag svär!  

Onsdagen var lika hemsk som alla andra onsdagar, dvs i skolan i alla fall. 
Därefter vill jag minnas att jag hade det sköj. Svängde bland annat förbi baronen för att testa alla de luxe-klubbor och avnjuta en fruktig drink, innan det hela slutade i något slags födelsedagsfirande. Vad vet jag...

Torsdagen minns jag inte alls. eller jo. Vi hade skolbio. fun.

Fredagen däremot minns jag, för jag var så äckligt stressad. IGEN! varför all hets?
Hur som helst kom Hanna & Oscar och hämtade mig utanför, för att sedan röva bort mig till Eksjö av alla ställen. Där provade jag och hanna på att bli stylade och fotograferade av Model Lab vilket inte visade sig vara speciellt hippt alls. Menmen det var väl kul att prova på det. När vi var färdiga och gjort bort oss endel köpte vi snaxxx på Priso och satte oss på tåget mot jkpg, där Madde sedan plockade upp oss. Vinade endel, besökte Harrys & sliver, drack endel tequila, dansade endel, hamnade på efterfest, hade kul... Häh ja, vi var inte jättepigga när vi vaknade upp på söndagen. Men fyfan det var det värt! Hade roligaste kvällen/natten på riktigt länge. Lördagen däremot gick till att sova ikapp fredagsnatten.
Var ganska så jättedöd med andra ord.

Gårdagen var helbra, med endast två lektioner, allmänt flumm på baronen och pizza á la Hanna. 
Och idag har jag tagit tag i träningen igen, kirrat vaccin och försökt läsa religion.
Går inge vidare..

Ångrar som vanligt att jag inte tog fler bilder, men det finns inte möe att göra åt saken. 
Nu ska jag borsta tänderna och läsa om jesus. Herå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0