2/10 -11 Ett kompromiss-spel i tysthet.



Totalvägrar börja på engelskan och slänger istället upp några bilder i kompensation för tidigare lack av ork. Helgen har vart både slapp, stressig, kaotisk och suverän.
Stannade inne med min mor i fredags och tog det lugnt med film & popcorn.
Hade tänkt göra färdigt lite arbeten, men precis som idag blev inget gjort.

Lördagen spenderades bakom kassan på wienerbageriet, där det var stessigt och
alldelesför varmt som vanligt. Dock roligt att träffa wienerskaran och få göra lite nytta igen.
Kvällen började med rom&cola hemma hos mig, där vi hade intensiva diskussioner om gud vet vad. Roligt hade vi i alla fall. Efter att ha värmt upp och triggat varandra till max gick vi i alla fall bort till Babar där det var något halvdant coverband som spelade. Jag och hanna hade dock dibs på trummisen och gitarristen. ÄHW ja. 

Tog därefter den rent av obligatoriska svängen förbi citygrillen och vandrade sedan hem för att blanda till varsin grogg, hämta vår rom, samt klappa lite på Pysen. Redan vid handelsbanken hörde vi skrik och diverse oljud från torget och hade självklart missat ett av tranås omtalade citygräl. Fränt' man ska tydligen ha dragit varandra i håret och sparkat någon i huvudet. Vi blev trots det ganska snabbt trötta på allt drama och vandrade istället hem till Patrik där vi dansade, hade kuddkrig, vigde ett bröllopspar, väkte hela huset & bjöd Patriks sjuttioåriga granne på whiskey. 

Idag har jag inte gjort någonting av vett. Tog en bakispizza på Hawaii med linnea och fattar fortfarande inte vad jag sysslat med sen dess. Äckligt va tiden försvinner ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0