16/5 -11 Jag vill säga det högt och klart.

Förra veckan var en mycket hektisk vecka med läxor, nationella prov, ungdomsrådsmöten, samt laserdome med syskonskaran & en fet psykologinlämning. Kan ju säga att jag kände av pressen när jag fick reda på att den avgjorde i princip hela ens betyg. Skoj! hähä som tur var gick det mycket bra. vet inte vad jag hade gjort annars. La ner endel tid om man säger så...

Även helgen har varit intensiv, då jag i fredags välkomnade Hanna som jag saknat så dant.
Vi gick en runda i avsikt för att hämta upp mitt saknade vin. Dock var inte den vi sökte hemma så vi vandrade hemåt igen. Där grabbade vi varsit glas vin och slog oss ner framför datorn. Roade oss med ett gäng fula youtubeklipp, sen kom Johnsize & Perrapung och hämtade oss.

Försvann in i någon okänds lägenhet där vi till en början satt och kommenterade en viss mans tattueringskataloger. Haha ja det hade vi mycket kul åt ( i synnerlighet jag som dog lite när han stolt visade sina tribals, kinestecken, halvkassa drakar och animerade bonddjur) Visserligen var det ju inte han som illustrerat dessa konstverk, men ändå! HAHA kul. Huuuur som helst vart det helt plötsligt en jävla massa folk och vi lyssnade på samma låtar minst tio gånger om, hade pungsnack på balkongen, inledde partnerskap & räddade en viss DF innan vi vandrade hemåt.

Mycket udda kväll, men ändå fin på något vis.
Ska försöka tigga till mig lite bildbevis när jag får tag på Hanna.


Haha HÄNG MÉD!

Cute eller creepy?

På lördagen var det bara att gilla läget och stiga upp tidigt för att inta kassan på Wienerbageriet. Var väl relativt död innan jag fick i mig mitt morgonkaffe men efter det var det ingen fara. Lugnaste lördagen på länge var det med, skönt!

Efter stängning (dvs dammsugning, moppning, diskning osv) var man däremot inte jättepigg.
Dessutom hade jag glömt mina nycklar hemma på morgonen och var utelåst, så jag gick till en yrvaken Kewin och hämtade mitt vin. Fick dessutom skjuts i hans alltför snabba bil. Bussigt!
Därefter dusch, mat och en Linnéa plingandes på dörren.
Vart ännu mer vin denna kväll då vi var på inflyttningsfest hos Linnás syster Elin. 
Hade himla trevligt med intressanta folk och intressanta konversationer. Ångrar att vi utrymde!
Blev schhhhhade av en viss Kadir som skjutsade oss till Ängaryd helt i onödan, samt en fullkomligt idiotiskt resa till Junkaremålen. Men utöver det var kvällen helt okej. Mer än okej faktiskt.

Den slutade på Citygrillen (of course) med regn utanför och en glad skara Melodifestivalen-fans. Haha ja om det inte hade regnat som as utanför hade jag kanske stannat ute lite längre innan jag lät mig bli upphämtad.

Söndagen vart inte vidare jäktig. 
Vaknade sent, kollade på Sunes sommar & sov lite till.
Haha ja söndagen var fin. Som vanligt!


Nu bör jag plugga matte i mängder.
Nationella imorgon. FUNFUNFUNFUN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0