05/3 -11 Please don't leave here.


Dessa visar nog på ett ungefär hur jag såg ut när jag jobbade idag.. Stressad till max!

Ja, det var sjukt mycket att göra idag! men som tur var skänkte solen lite glädje genom fönstren. Det är ju för tusan vår ute nu jö! underbaaaaart. Dessutom gillar jag verkligen mitt jobb, även fast det är sjukt stressigt och slitsamt emellanåt.
Mina arbetskamrater är helt underbara! 

Ingen tvekan om att man är helt slut när man kommer hem dock.
Började med att slänga i mig lite mat, ta en varm dusch och sova någon timme eller två.
Sedan var det dags att stiga upp och ta tag i sitt liv igen. 
Blev upplockad av jacob, och tog en sväng förbi ICA där vi inhandlade chips & något att dricka.
Sedan kollade vi på två halvrisiga filmer och somnade till hysteriska gudstjänster på teven.


one step further, where everything might fall right..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0