26/1 -11 PAPER DREAMS HONEY.

Fy fan för steptokocker! eller vad det nu är för envist virus som orsakar febern, snuvan och
min eländiga hosta. Ont i varenda muskel, däbd som as & utan lukt- och smaksinne, usch!
Jag har inte tid att vara sjuk!
Inte heller har jag haft tid att uppdatera på grund av flytten, men efter
ett evigt slitande är dock alla saker på plats och jag trivs som aldrig förr.
Bilder på nya lägenheten kommer nog upp så småningom, men jag
blir utan internet ett tag framöver, so be patient!
Hur som helst har jag haft fullt upp hela veckan.
Skolan, träningen och flytten har tagit upp mestadels av tiden,
men nu har jag som sagt gått och blivit sjuk, så det blir intet gjort.
En sak jag lagt märke till är dock hur mycket jag drömmer när jag är sjuk,
(troligtvis för att det ända jag gör är sover) och hur vrickade & slumpartade alla drömmar är.
Varför i hela världen drömmer man om just dessa personer och
hur kan man få ihop en så absurd story. Intressant det där!
However..
Jag hann i alla fall med att träffa hanna & Ida innan de försvann tillbaks till Växjöt!
I fredags vandrade jag bort till Hanna där det befann sig en bunt muntra människovalpar.
Bjöds på ölspel & annat trevligt, men eftersom det var dags att jobba dagen efter fick jag
vandra hemåt ganska skapligt.
På lördagskvällen däremot bjöds det på festligheter på västrabergsgatan ännu en gång.
En härlig skara sapiens samlade sig för att lyssna, på musik, dansa, umgås & gud vet vad!
Trevligt var det i alla fall.
Efteråt vart det ett stopp på Citygrillen innan jag, hanna & Ida slog oss ner på
Pierres köksgolv tillsammans med jycken Rizzla, som vi försökte fostra med
hjälp av okokt spagetti..  Ao det låter inte bra, men det var så det gick till.
Åtminstone tills vi fick för oss att koka spagettin & sno en av pierres barnmatsburkar.
Haha ja, i det läget hade jag nog kunnat äta vad som helst!
Hur som helst dröjde det inte länge förrens sömnen lockande,
så en stund därefter plockade vi upp Patrik
och begav oss hem till Hanna.
Hälig helg!
Nu vill jag bli frisk.
Fy fan för steptokocker! eller vad det nu är för envist virus som orsakar febern, snuvan och
min eländiga hosta. Ont i varenda muskel, däbd som as & utan lukt- och smaksinne, usch!
Jag har inte tid att vara sjuk!

Inte heller har jag haft tid att uppdatera på grund av flytten, men efter
ett evigt slitande är dock alla saker på plats och jag trivs som aldrig förr.
Bilder på nya lägenheten kommer nog upp så småningom, men jag
blir utan internet ett tag framöver, so be patient! 

Hur som helst har jag haft fullt upp hela veckan.
Skolan, träningen och flytten har tagit upp mestadels av tiden,
men nu har jag som sagt gått och blivit sjuk, så det blir intet gjort.

En sak jag lagt märke till är dock hur mycket jag drömmer när jag är sjuk,
(troligtvis för att det ända jag gör är sover) och hur vrickade & slumpartade alla drömmar är.
Varför i hela världen drömmer man om just dessa personer och
hur kan man få ihop en så absurd story. Intressant det där! 

However..
Jag hann i alla fall med att träffa hanna & Ida innan de försvann tillbaks till Växjöt!
I fredags vandrade jag bort till Hanna där det befann sig en bunt muntra människovalpar.
Bjöds på ölspel & annat trevligt, men eftersom det var dags att jobba dagen efter fick jag
vandra hemåt ganska skapligt.

På lördagskvällen däremot bjöds det på festligheter på västrabergsgatan ännu en gång.
En härlig skara sapiens samlade sig för att lyssna, på musik, dansa, umgås & gud vet vad!
Trevligt var det i alla fall. 

Efteråt vart det ett stopp på Citygrillen innan jag, hanna & Ida slog oss ner på
Pierres köksgolv tillsammans med jycken Rizzla, som vi försökte fostra med
hjälp av okokt spagetti..  Ao det låter inte bra, men det var så det gick till.
Åtminstone tills vi fick för oss att koka spagettin & sno en av pierres barnmatsburkar.
Haha ja, i det läget hade jag nog kunnat äta vad som helst!
Hur som helst dröjde det inte länge förrens sömnen lockande,
så en stund därefter plockade vi upp Patrik
och begav oss hem till Hanna. 

Hälig helg!
Nu vill jag bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0