16/1 -11 Komplett.

Lyssnar på underbar musik och längtar bort till sommarn, värmen, glädjen & friheten.
Kunna slänga på sig ett par shorts & ett linne och cykla bort till hätte för att samla D-vitamin.
Eller varför inte ta en impulsresa bort från skiten och sprida glädje någon annan stans.
MHHJA svettiga festivalkläder, ölbongar & glada människor vart man än går. 
Jag längtar dit, lite för mycket faktiskt. gaaaahd! det finns nog inget bättre.

Har faktiskt fått en jävla massa gjort i helgen. Fick nyckeln till lägenheten i veckan så efter
att ha sprungit fram & tillbaka med flyttkartonger hela dagarna börjar det minsann arta sig. 
Börjar se ut som ett hem helt enkelt. Dock har vi mycket kvar att göra.
1 februari ska vi vara ute ur vår nuvarande lägenhet.

AOP Hela helgen har i princip gått ut på att föra över alla möbler & 
diverse grejer till vår nya bonad. Annars har jag umgåtts med 
min hemkomna bror & firat William som fyllde 10 år i helgen.

Märkligt entusiastisk, är jag. hej!

jag kan ju inte ens sitta still. Inte ens tänka klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0